>

The Pretty Shop

.

vineri, 22 martie 2013

Elegance is in the cut and the details!

Bună fetelor!

De data aceasta am revenit cu un articol de îmbrăcăminte foarte drag mie. Sper că și voi aveți o slăbiciune pentru fustele midi creion. Eu pur și simplu le ador și nu mă mai satur de ele.
 
Personal, port și fuste scurte sau maxi, lejere sau cambrate, dar mereu mă întorc la croiul creion de care nu mă plictisesc niciodată. Eu îl ador deoarece consider că avantajează cel mai bine formele unei femei, minimizează micile defecte din jurul taliei, conferă iluzia de înălțime dacă este asociată cu pantofii potriviți și creează o imagine de ansamblu structurală foarte frumoasă și elegantă. Întotdeauna o fustă creion îmi face mijlocul mult mai mic cu condiția să o port corect și să îi asociez o mică curelușă fină pentru a evidenția talia. Combinația mea preferată pe care o port cu mare plăcere este o fustă din piele creion, alăturată unei cămăși  simple cu un croi minimalist și lejer (nu pe lângă corp) și unui colier statement. La toate acestea adaug un machiaj în care îmi pun în evidență buzele, părul îl las natural, ușor tapat și neapărat adaug o pereche de dresuri negre semitransparente și niște tocuri stilleto înalte. Nu știu de ce, dar mereu mi-a displacut ideea de a purta fuste strâmte pe corp fără dresuri. Consider că așa o combinație știrbește din eleganță! 
 
Fusta creion a fost creată prin anii '40 de Christian Dior din dorința de a oferi femeilor: eleganță, comoditate, discreție și cel mai important - feminitate! Multe dintre noi etichetează un astfel de articol vestimentar ca aparținând doar domeniului de business și atât. Total greșit! Versatilitatea unei astfel de fuste ne permite să o purtăm în nenumărate feluri, însă imaginația și simțul estetic sunt singurii factori care ne pot ghida să facem alegerile potrivite. Vă pot da câteva exemple pentru a putea vizualiza mai bine la ce mă refer: o astfel de fustă o putem asocia cu un pulover cu decolteu în V, niște dresuri groase și o pereche de cizme cu toc și un palton peste pentru sezonul rece; deasemenea putem să o asortăm cu o bluziță diafană (din voal sau alt material foarte uşor) pentru a realiza un aer mai romantic sau o putem asocia cu un maieu alb, simplu și cu o geacă de piele până în talie și strâmtă pe corp etc. Deci variante sunt nenumărate, numai imaginație să fie!   
 
În continuare vă voi scrie 2 reguli pe care le-am citit în urmă cu câțiva ani și pe care le respect și în ziua de azi:
- fusta creion trebuie să vină până la genunchi; dacă e mai lungă, vizibil vei părea mai scundă/plinuță și vei avea un aer mai bătrânicios;
- fusta creion trebuie să fie așezată perfect pe talia naturală, nu mai sus sau mai jos;
 
Fustița pe care v-o recomand e superbă. Mi-am luat și eu una pentru că nu m-am putut abține! Are un croi minunat care avantajează pe oricine, cu niște cusături dublate și un sliț mic discret la spate, materialul este întărit, deci mai dur și astfel ajută mult la obținerea acelui efect de tras prin inel. Detaliul însă care m-a convins să o cumpăr pentru mine, dar și pentru voi a fost faptul că nu este o fustă neagră comună: are un print din catifea foarte elegant și special! Sper să vă placă la fel de mult cum mi-a plăcut și mie!
 
Detalii despre fustiță:
- Preț: 55 ron; 
- Culoare: un amestec de gri foarte închis cu negru; în poze fusta pare mai mult gri, dar în realitate e un negru stins asociat cu un print foarte frumos din catifea neagră;
- Marime: S (36/38);
- Compoziție material: 66%Poliester, 29%Vâscoză, 5%Elastan;
- Model: fustă midi creion;
- Stare: disponibilă, nouă;
- Cod Produs: F002;

 
....................................................................

Restul articolelor care completează ținuta propusă de mine:
- Preț colier: 35 ron; Link către detalii colier!
- Preț bluziță: 35 ron. Link către detalii bluziță

În continuare vă voi arăta prin imagini fustița despre care v-am tot povestit în această postare!

Dacă doriți să vizualizați imaginile într-o manieră mai clară, vă recomand să dați click pe fiecare în parte sau să le salvați pe propriul PC. Platforma blogger modifică ușor dimensiunile imaginilor și din acest motiv sfătuiesc vizionarea la o scală cât mai mare pentru a putea surprinde fiecare detaliu frumos în parte.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu