>

The Pretty Shop

.

sâmbătă, 2 martie 2013

Pearls of wisdom (and elegance we say!)

Bună, fetelor!

 
Mă bucură faptul că de această dată am revenit pe The Pretty Shop cu o noutate ușor suprinzătoare pentru mine, dar care sper să vă încânte și pe voi la fel de mult. Am decis să achiziționez pe lângă hăinuțe și niște mici, dar delicate coliere care să completeze și chiar să confere o notă aparte ținutelor pe care am de gând să vi le propun. 
 
Voi inaugura rubrica de Bijoux cu acest frumos colier pe care eu personal îl consider superb. Mi-l imaginez purtat la o rochie neagră midi, la baza gâtului, cu o croială bodycon, un machiaj pin-up și un chignon răvășit, tocuri negre stilleto acompaniate de o pereche de dresuri de culoare neagră cu acea dungă superbă la spate.
 
Detalii produs:
- Acest colier este realizat din compoziția a unei multitudine de perle și mărgeluțe, de diferite forme și dimensiuni;
- Coloristica lui este predominată de alb, dar din cauza luminii pot apărea ușoare reflexe crem;
- Sistemul de închidere este reprezentat de două fâșii de saten crem, care se unesc, formând astfel o frumoasă fundiță. Sistemul de închidere cu fundă este foarte avantajos, deoarece pe lângă faptul că dă o notă foarte feminină, elegantă look-ului total, el ajută la reglarea lungimii colierului în funcție de forma și de adâncimea decolteului.

Preț Produs - 40 ron;
Cod Produs: Bjx001;
Stare: indisponibil, vândut.
 
Dacă doriți să vizualizați imaginile într-o manieră mai clară, vă recomand să dați click pe fiecare în parte sau să le salvați pe propriul PC. Platforma blogger modifică ușor dimensiunile imaginilor și din acest motiv sfătuiesc vizionarea la o scală cât mai mare pentru a putea surprinde fiecare detaliu frumos în parte.  

 
 

Să aveți parte de o seară cât mai minunată!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu