>

The Pretty Shop

.

miercuri, 27 martie 2013

Portrayal of a woman on a not so normal canvas: the white T-shirt reinvented!

Bună, fetelor!
 
În această seară am revenit cu o recomandare care sper să vă placă. În cele ce urmează, am să vă prezint niște foto cu un tricou foarte simpatic. Deasemenea, voi adăuga și două variante de combinații de articole vestimentare pe care le-am gândit pentru voi!

Detaliile despre tricou vor urma a fi postate cam în două-trei ore. Vă mulțumesc pentru înțelegere!
 
Preț tricou: 35 ron; Vândut!


 
 

3 comentarii:

  1. vreau!! ce marime e? eu as vrea L..

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, Sigina! Bine ai venit pe The Pretty Shop!

    Îmi pare rău, dar tricoul este măsura S. Nu am mai multe măsuri. Poate data viitoare va fi cu mai mult noroc.

    Cu drag,
    Roxana.

    RăspundețiȘtergere
  3. “Great post!” “I agree with everything you said.” That’s just not helpful-to the blogger

    RăspundețiȘtergere