>

The Pretty Shop

.

sâmbătă, 2 martie 2013

Welcome to The Pretty Shop!

Bună, fetelor!

Nu știu de ce, dar titlul acestui prim post îmi amintește de 50 Cent, dar fără prea multe candies și tam-tam. Totuși, să lăsăm gluma deoparte și să încep prezentările pentru că așa e frumos...
 
Numele meu este Roxana, sunt din Suceava, am 25 de ani, sunt married, dar nu am copii, cel puțin nu încă. Totuși, pentru moment avem un Yorkie drăgălaș pe nume Terry! Sunt, ca oricare femeie dealtfel, pasionată/interesată de all things beauty related: haine, accesorii, makeup (soțul insistă să scriu cu majuscule cuvântul makeup :)) ) etc. Am și un blog de beauty, dar nu am postat de un an pe el din lipsă de timp. E în plan să îl readuc la viață cât de curând: Thoughts on beauty things  
 
Sper, din tot sufletul, să vă placă alegerile mele. Tot ce postez pe blog e nou, cu sau fără etichetă. Nu voi avea duplicate, deoarece aceste hăinuțe nu se găsesc la serie. Din acest motiv nu se vor accepta schimburi. Majoritatea produselor sunt brand-uri englezești pe care eu personal le ador: TopShop, New Look, Primark etc. Oricum, sfatul meu este să țineți cont doar de material și model. Aceste două aspecte contează cu adevărat, nu brand-ul.
 
Sper să vă facă plăcere să îmi vizualizați blog-ul și să vă încânt de fiecare dată cu recomandările mele pentru voi! 
 
În continuare vă voi afișa o imagine cu mine pentru a ști cu cine vorbiți. Eu, personal, prefer să vorbesc cu un nume, o față, decât cu un anonim!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu