>

The Pretty Shop

.

sâmbătă, 23 martie 2013

Zara recommends: be casual and have some fringes to complete the white look!

Bună, fetelor!

Dacă până acum v-am recomandat articole vestimentare ușor mai pretențioase, care aparțin mai mult de stilul elegant, de data aceasta am revenit cu o rochiță foarte casual, dar și deosebită în același timp. Modelul e discret, nepretențions și croit excelent.
 
Nu știu cum procedați voi, dar eu când achiziționez hăinuțe pentru confortul meu, mereu mă orientez către culori deschise, materiale fluide, croiuri cât mai minimaliste și comode, fără să îmi copie formele corpului într-un mod abuziv. Casual pentru mine înseamnă: haine care îmi conferă un  maxim de lejeritate, materiale de calitate și răcoroase (bumbac, in, vâscoză, poliester etc ), balerini sau săndăluțe în picoare, un machiaj nude și părul prins într-un ponytail. Aș putea continua scenariul cu o zi de vară petrecută în parc, pe o bancă la umbră, citind o carte și  admirând din când în când lumea frumoasă care se relaxează, dar acum ninge și e foarte frig. Deci trebuie să mă opresc din visat și să revin cu picioarele pe pământ!  
 
Rochița următoare pe care urmează să v-o descriu și să v-o recomand cu drag, mi-a atras cel mai mult atenția datorită materialului. E atât de fin și răcoros încât m-a trimis din prima cu gândul la vară. Culoarea rochiței a fost un alt motiv determinant. Dintre toate culorile, cel mai mult iubesc albul (deși este considerat nonculoare). Motivele pentru această preferință sunt nenumărate: albul înseamnă puritate, igienă/curățenie, feminitate, eleganță etc.
 
Rochia are un croi simplu, drept, fără a copia deloc talia. Decolteul este în formă de V. Acest mic detaliu ajută foarte mult: forma de V mereu va alungi silueta și va arăta armonios linia gâtului, va avantaja un bust mic/mediu și va degaja feminitate. Totuși, decolteul nu este pus în evidență doar de croi, ci și de niște franjuri superbe și o împletitură specială. Aceste franjuri sunt cele care scot din anonimat o rochiță de genul. Deși rochia la prima vedere pare simplă, franjurile o fac foarte versatilă. Personal, recomand ca acest gen de rochii care nu copie corpul să fie purtate cu o curelușă în talie (așa cum v-am exemplificat prin fotografiile de mai jos).
 
Detalii despre rochiță:
- Preț: 65 ron; 
- Brand: Zara;
- Culoare: alb pur;
- Mărime: S (dar este potrivită și pentru un M, datorită croiului foarte lejer);
- Compoziție material: rochița este din 100%Poliester, franjurile sunt 100%Vâscoză;
- Model: rochie midi lejeră;
- Stare: disponibilă, nouă, cu etichetă;
- Cod Produs: R003.


Dacă doriți să vizualizați imaginile într-o manieră mai clară, vă recomand să dați click pe fiecare în parte sau să le salvați pe propriul PC. Platforma blogger modifică ușor dimensiunile imaginilor și din acest motiv sfătuiesc vizionarea la o scală cât mai mare pentru a putea surprinde fiecare detaliu frumos în parte.
 
 
 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu